کد خبر : 7082
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

با همکاری وزارت بهداشت؛ ایده بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی برگزار می شود.

با همکاری وزارت بهداشت؛ ایده بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی برگزار می شود.

فناوران حوزه داروهای گیاهی می توانند با ارائه طرح خود و شرکت در بخش رقابتی رویداد جهت جذب سرمایه و تجاری سازی محصولات خود اقدام کنند

دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل ها و خوراک و نوشیدنی خرداد ماه ۱۴۰۲ به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اعلام این خبر تصریح کرد: این رویداد با رویکرد شناسایی و حمایت از فناوری ها نوین داروهای گیاهی در حوزه فناوری سلامت برگزار می شود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به بخش های مختلف این رویداد اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر اینکه نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت های این حوزه در این فستیوال دایر می شود، رونمایی از محصولات فناورانه، نشست های تخصصی، دوره های توانمندسازی و بازآموزی و همینطور نشست های در قالب گفتمان سلامت نیز در نظر گرفته شده است.
وی افزود: فناوران حوزه داروهای گیاهی می توانند با ارائه طرح خود و شرکت در بخش رقابتی رویداد جهت جذب سرمایه و تجاری سازی محصولات خود اقدام کنند. همچنین شرکت های فعال در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل ها و خوارک و آشامیدنی که دارای محصولات دانش بنیان شاخص هستند می توانند از فرصت برنامه رویداد برای ارائه محصولات خود استفاده کنند.
۱۵ اردیبهشت ماه مهلت ارسال طرح ها به دبیرخانه فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت اعلام شده است و متقاضیان می توانند به وبسایت ideasbazaar@aut.ac.ir مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.