کد خبر : 5022
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

ایده های برتر استارت آپ ملی گیاهان دارویی در شهرکرد معرفی شدند

ایده های برتر استارت آپ ملی گیاهان دارویی در شهرکرد معرفی شدند

نفرات و ایده های برتر نخستین استارت آپ ملی گیاهان دارویی در شهرکرد معرفی شدند.

دبیر برگزاری استارت آپ ملی گیاهان دارویی گفت: برای برگزاری این همایش ۱۷۵ ایده در ۳ بخش دانش آموزی، دانشجویی و آزاد ارسال شد .

امین شاه محمدی افزود: بعد از برگزاری ۳ روز همایش و کارگاه آموزشی و ارزیابی ایده ها ۳ ایده برتر با عنوان رنگ موی طبیعی با استفاده از فناوری نانو از ریحانه شکوهی زاده از شهرکرد، تور داروگردی از راضیه کاووسی ازاصفهان و سایت نیازمندی های گیاهان دارویی از مجتبی میراحمدی از اراک به عنوان ایده های برتر معرفی شدند.

به گفته وی، ایده آموزش طب سنتی و گیاهان دارویی با استفاده از انیمیشن از سید حسین محمدی و ستایش محمدی ، استفاده از تفاله کنجد جهت بهبود رشد گیاهان و درختان بارده از نسترن انصاریان از چهازرمحال وبختیاری و ساخت سطل نوین با استفاده از گیاهان دارویی از حسین حسن سلحشور و علیرضا پورعبدالله شایسته تقدیر معرفی شدند.

وی با اشاره به اهمیت تجاری سازی ایده ها و ایجاد کسب وکارهای نوین افزود: شرکتهای شرکت کننده در این همایش در راستای حمایت از این ایده های ارسال شده دراین همای قول مساعد دادند.

شاه محمدی اظهار د اشت: محور‌های ایده های شرکت کننده در این همایش علمی کاشت، داشت و برداشت، فرآوری، بسته بندی و صنعت، منابع طبیعی و محیط زیست، فروش، بازاریابی، بازرگانی و اقتصاد، شناسایی، آموزش، دارو، درمان و طب سنتی بود.

نخستین استارت آپ ملی گیاهان دارویی از روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز و امروز با معرفی ایده های برتر پایان یافت.
۷


ankara escort

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.