کد خبر : 6796
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۲۳

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فراورده های طبیعی و طب ایرانی(سنتی)

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فراورده های طبیعی و طب ایرانی(سنتی)

این ستاد از سال ۱۳۹۱ تاکنون بزرگترین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی را بصورت دوسالانه و با حضور حداکثری مخاطبان و فعالان صنایع در کشور برگزار نموده است. مقرر بود پنجمین دوره این رویداد در شهریور ماه ۱۳۹۹ برگزار شود که به علت شیوع بیماری جهانی کرونا برپایی رویداد

این ستاد از سال ۱۳۹۱ تاکنون بزرگترین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی را بصورت دوسالانه و با حضور حداکثری مخاطبان و فعالان صنایع در کشور برگزار نموده است. مقرر بود پنجمین دوره این رویداد در شهریور ماه ۱۳۹۹ برگزار شود که به علت شیوع بیماری جهانی کرونا برپایی رویداد مذکور به تعویق افتاد. از آنجا که ماهیت این نمایشگاه هم افزایی بخش عظیمی از فعالان تولید کنندگان و مخاطبان این حوزه و رونمایی از دستاوردهای جدید آنها که در راستای حمایت های مادی و معنوی معاونت محترم علمی و فناوری صورت گرفته، می باشد. این ستاد در نظر دارد به حول و قوه الهی “پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و فرآورده های طبیعی” را به صورت مجازی در تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آذرماه سال جاری برگزار نماید، تا در جهت تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اقدام موثری صورت پذیرد.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام رایگان می توانند با سایت رویداد به آدرس https://exhibition.chtm.isti.ir/ مراجعه نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.