کد خبر : 6694
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

ایده‌های نوآورانه در ۴ حوزه گیاهان دارویی حمایت می‌شوند.

ایده‌های نوآورانه در ۴ حوزه گیاهان دارویی حمایت می‌شوند.

تهران – ایرنا – فراخوان حمایت از طرح‌های فناورانه در ۴ حوزه مرتبط با گیاهان دارویی از سوی ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی معاونت علمی و فناوری منتشر شد. به گزارش ایرنا از معاونت علمی و فناوری، فراخوان «جذب ایده‌های نوآورانه با رویکرد سرمایه‌گذاری و توسعه محصولات» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌ گیاهان

تهران – ایرنا – فراخوان حمایت از طرح‌های فناورانه در ۴ حوزه مرتبط با گیاهان دارویی از سوی ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی معاونت علمی و فناوری منتشر شد.
به گزارش ایرنا از معاونت علمی و فناوری، فراخوان «جذب ایده‌های نوآورانه با رویکرد سرمایه‌گذاری و توسعه محصولات» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌ گیاهان دارویی و طب سنتی منتشر شد تا خلاقیت‌ها و ایده‌های نو در حوزه «فرآورده‌های گیاهان دارویی و معطر»، «عصاره، اسانس، مواد اولیه با منشا گیاهی»، «داروهای گیاهی» و «محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی» شناسایی و حمایت شود.
این فراخوان با هدف «گسترش فناوری‌های کاربردی در حوزه گیاهان دارویی با شناسایی ظرفیت‌ها و توان تخصصی و دانشی موجود در کشور» و «استفاده بهینه از توان داخلی موجود در این حوزه» منتشر شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.