کد خبر : 4716
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

پرداخت تسهیلات با نرخ سود ۶% برای توسعه کشت گیاهان داروئی در البرز

پرداخت تسهیلات با نرخ سود ۶% برای توسعه کشت گیاهان داروئی در البرز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: پرداخت تسهیلات با نرخ سود ۶% با دوره بازپرداخت ۶ ساله برای توسعه کشت گیاهان داروئی انجام میشود.

سید مجید موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: در راستای سیاست های دولت مبنی بر ایجاد اشتغال و توسعه کشت گیاهان داروئی ستادی تحت همین عنوان در کشور و همچنین در استان راه اندازی شده و اهداف اصلی آن توسعه گیاهان با ارزش داروئی است که برای سلامتی انسان نقش اساسی دارند. که علاوه بر این در امر ایجاد اشتغال و تولید ناخالص ملی و در بحث صادرات هم به همین ترتیب اهمیت و تاثیر گذاری بالایی خواهند داشت.

 مهندس موسوی افزود : با همت دستگاه های دست اندرکار و بخش خصوصی جلسات مختلفی با مباحث زنجیره تولید تا فرآوری و صادرات تشکیل دادیم. که انشاالله نتایج خوبی در پی خواهد داشت . و بدین منظور کشاورزانی که علاقمند به کشت گیاهان داروئی باشند شناسایی خواهند شد و آن ها را به کارگاه ها و صنایعی که فرآوری گیاهان داروئی دارند متصل خواهیم کرد، به نحوی که وقتی کشاورزی محصولی را کشت میکند اطمینان داشته باشد که محصول خود را میتواند به فروش برساند.

 ایشان اضافه نمود : برای توسعه این کار تسهیلات با نرخ سود ۶% با دوره بازپرداخت ۶ ساله در نظر گرفته شده بنابراین کلیه افرادی که علاقمند به اشتغال در این امر هستند میتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

منبع خبر: شبکه خبری شهروند البرز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.