کد خبر : 4635
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

کارگاه تئوری و عملی جداسازی پارتنولید از بابونه کبیر و بارگذاری آن در نانو ذرات سیلیکا به منظور ساخت نانو دارو

کارگاه تئوری و عملی جداسازی پارتنولید از بابونه کبیر و بارگذاری آن در نانو ذرات سیلیکا به منظور ساخت نانو دارو

کارگاه تئوری و عملی جداسازی پارتنولید از بابونه کبیر و بارگذاری آن در نانو ذرات سیلیکا به منظور ساخت نانو دارو توسط شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی برگزار می شود.

Parthenolide Isolation from Tanacetum parthenium and Its loading on Silica Nanoparticles used as nanodrug

کارگاه تئوری و عملی جداسازی پارتنولید از بابونه کبیر و بارگذاری آن در نانو ذرات سیلیکا به منظور ساخت نانو دارو در تاریخ چهارشنبه ۱۹/۷/۹۶- ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار می شود.

لازم به ذکر است این کارگاه توسط شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی با همکاری پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار می‌گردد.

علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام حداکثر تا تاریخ ۱۶/۷/۹۶فرم ثبت نام و فیش واریزی خود به شماره حساب ۳۴۲۰۶۷۱۰۷به‌نام شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی بانک تجارت شعبه دانشگاه شهید بهشتی را از طریق نمابر یا پست الکترونیکی به دبیرخانه شبکه ارسال نمایند.

هزینه شرکت در این کارگاه ۱ میلیون ریال معادل صد هزار تومان و برای اعضای شبکه پانصد هزار ریال‌معادل پنجاه هزار تومان می باشد. بعلت محدودیت ظرفیت اولویت با افرادیست که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند.

 

تلگرام:۲۴۳۱۵۹۹-۰۹۳۹

www.mpnet.ir

email:info@mpnet.ir

تلفکس:۲۲۴۳۱۵۹۹-۰۲۱

نشانی محل برگزاری:کیلومتر ۱۵ اتوبان تهران-کرج,شهرک علم و فناوری پژوهش, بلوار پژوهش, پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری

 

 

کارگاه پارتنولید

برای ثبت نام در این کارگاه آموزشی، فرم زیر را تکمیل کرده و از طریق یکی از راههای معرفی شده (تلگرام، ایمیل، فکس) به دبیرخانه شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی ارسال نمایید.

دانلود فرم ثبت نام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.