کد خبر : 7061
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۰۴

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی خبر داد صادرات عصاره‌های گیاهی تولید هلال‌احمر به کشورهای همسایه

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی خبر داد صادرات عصاره‌های گیاهی تولید هلال‌احمر به کشورهای همسایه

یکی از اقدامات شرکت کشت و صنعت فرآوری گیاهان دارویی در سال جاری‏ تداوم تولید عصاره‌های گیاهی مورد نیاز با رعایت استانداردها و الزامات موجود است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از صادرات عصاره‌های گیاهی تولید هلال‌احمر به کشورهای همسایه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عسکری با اشاره به تداوم صادرات محصولات یکی از شرکت‌های زیر مجموعه هلال احمر گفت: قسمت دوم سفارش عصاره‌های میکروانکپسوله مورد نیاز یکی از تولیدکنندگان داروهای گیاهی در کشور افغانستان تولید و به این کشور صادر شد.
وی افزود: یکی از اقدامات شرکت کشت و صنعت فرآوری گیاهان دارویی در سال جاری‏ تداوم تولید عصاره‌های گیاهی مورد نیاز با رعایت استانداردها و الزامات موجود است.
این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر ادامه داد: شرکت کشت و صنعت فرآوری گیاهان دارویی ایجاد تنوع در تولیدات را به عنوان یکی از استراتژی‌های اصلی خود قرار داده است و بر همین اساس از برنامه‌های مهم در سال جاری به منظور توسعه فعالیت‌های این شرکت و ارتقا صنعت داروهای گیاهی‏ تداوم و گسترش همکاری مشترک با شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی‌پژوهشی جهت تولید محصولات جدید و بهینه سازی روش‌های استخراج مواد مؤثر گیاهی صورت گرفت.
عسکری خاطرنشان کرد: این تلاش‌ها سبب شد تا محصولات جدید برای تولید و توسعه عصاره‌های میکروانکپسوله تولید و به بازار عرضه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.