کد خبر : 6811
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۱۴

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان: ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات کشت گیاهان دارویی به کشاورزان پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان: ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات کشت گیاهان دارویی به کشاورزان پرداخت می‌شود.

در راستای حمایت از توسعه کشت گیاهان دارویی در سیستان و بلوچستان طبق تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید با وزارت جهاد کشاورزی، قرار است به کسانی که متقاضی کشت انواع گیاهان دارویی متناسب با اقلیم استان هستند تسهیلات ارائه شود.

زاهدان- ایرنا- مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه ۵۰۰ میلیون تومانی برای حمایت از توسعه و کشت گیاهان دارویی در این استان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
غلامعلی صمصامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای حمایت از توسعه کشت گیاهان دارویی در سیستان و بلوچستان طبق تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید با وزارت جهاد کشاورزی، قرار است به کسانی که متقاضی کشت انواع گیاهان دارویی متناسب با اقلیم استان هستند تسهیلات ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه این تسهیلات در همه مناطق سیستان و بلوچستان که مستعد کشت گیاهان دارویی است پرداخت می‌شود بیان کرد: این تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان و با کارمزد چهار درصد در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان تاکید کرد: چگونگی دریافت سقف تسهیلات به بزرگی طرح ارائه شده از طرف متقاضی بستگی دارد که توسط کارشناسان صندوق بررسی خواهد شد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه سیستان و بلوچستان برای کشت انواع گیاهان دارویی خاطرنشان کرد: گل محمدی، حنا، آلوئه ورا، چای ترش، آویش و نعنا از گیاهان دارویی است که در بیشتر نقاط این استان هم قابلیت کشت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.