کد خبر : 6638
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۰۰

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید: هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به توسعه گیاهان دارویی اختصاص یافت.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید: هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به توسعه گیاهان دارویی اختصاص یافت.

استان ایلام از ظرفیت تولید گیاهان دارویی برخوردار است می توان از این اعتبار در راستای توسعه کشت گیاهان دارویی و صنایع وابسته به آن استفاده کرد.

ایلام – ایرنا – مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار صندوق برای توسعه کشت گیاهان دارویی در کشور اختصاص یافته است.
به گزارش ایرنا، اصغر نورالله زاده در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: اعتبار ویژه ای از محل منابع صندوق به سازمان برنامه و بودجه و جهاد کشاورزی در بخش گیاهان دارویی اختصاص یافته است که استان می تواند از آن استفاده کند.
وی افزود: با توجه به اینکه استان ایلام از ظرفیت تولید گیاهان دارویی برخوردار است می توان از این اعتبار در راستای توسعه کشت گیاهان دارویی و صنایع وابسته به آن استفاده کرد.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید یادآور شد: برای توسعه کشت به وسعت هزار هکتار این صندوق آمادگی پرداخت تسهیلات برای تولید دارد و می توان از محل آن برای اشتغال بیش از۵۰۰ نفر بهره گرفت.
نورالله زاده اضافه کرد: صندوق کارآفرینی و امید همچنین امسال ۳۰ میلیارد تومان از محل منابع روستایی به استان ایلام اختصاص داده است و می توان از این ظرفیت در بحث مشاغل روستایی استفاده کرد.
وی، همچنین به افزایش دو برابری یارانه های مشوق کار و دستمزد اداره کار توسط صندوق به افراد اشاره کرد و گفت: این صندوق طبق تفاهم نامه ای با وزارت کار حمایت خود را در زمینه اشتغال با پرداخت این اعتبار انجام می دهد.
وی تاکید کرد: برای کسب و کارهای خرد نیز این صندوق ظرفیت دارد با سپرده گذاری منابع دو برابر آن را به این امر اختصاص دهد.
نورالله زاده ضمن تشکر از همراهی مجموعه دولت آمادگی خود را برای حمایت و توسعه اشتغال استان اعلام کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.