کد خبر : 4721
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

اطلاعیه بورسیه تحصیلی مجارستان برای سال ۲۰۱۸

اطلاعیه بورسیه تحصیلی مجارستان برای سال ۲۰۱۸

نظر به اقدامات و تلاش های بعمل آمده و پیرو مذاکرات بنیاد بورس دولت مجارستان با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی (ترجیحاً دکتریPhd) در رشته های تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ موافقت نموده است.

با توجه به استقبال دانشجویان ایرانی برای تحصیل در رشته گیاهان دارویی در کشور مجارستان، اطلاعیه ذیل برای علاقمندان به تحصیل در مجارستان منتشر می گردد:

نظر به اقدامات و تلاش های بعمل آمده و پیرو مذاکرات بنیاد بورس دولت مجارستان با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی (ترجیحاً دکتریPhd) در رشته های تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ موافقت نموده است.

بر همین اساس و بنا به سیاستهای اعطایی بورس دول علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی :

( https://apply.stipendiumhungaricum.hu )

 نسبت به ثبت نام اولیه در رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (grad.saorg.ir) و رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ( edd.behdasht.gov.ir )، اقدام نمایند.

شایان ذکر است پس از ثبت نام در سامانه فوق الذکر، ضروریست متقاضیان فرم شماره ۱ اطلاعات متقاضیان بورس دول(پیوست فرم ۱) را پس از تکمیل به دبیرخانه بورس دولت های خـارجی اداره کل بورس و اعـزام دانشجــویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی ( bdiri@saorg.ir ) از تاریخ ۱۰ دیماه ۱۳۹۶ برابر با ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷  تا پایـان وقـت اداری مـورخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶برابر با ۱۴ فوریه ۲۰۱۸ ارسال نمایند.

ü     بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ü        لازم به ذکر است این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه می باشد و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام خواهد شد.

ü         انتخاب متقاضیان برتر براساس سوابق تحصیلی، نمره زبان انگلیسی، سایر توانمندی های علمی و همچنین ارزیابی مصاحبه دانشگاه پذیرنده انجام می گیرد.

ü        طبق سیاست های کلی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اصلاح ماده ۳۵ معافیت تحصیلی مجلس شورای اسلامی مورخ ۱۱/۶/۱۳۹۶ درخصوص متقاضیان دیپلمه برای ادامه تحصیل در دانشگاه ها را صرفاً محدود به دانشگاه های داخل کشور نموده است لذا بورس دولت های خارجی برای دوره های شروع از دیپلم ( کارشناسی و عمومی رشته های پزشکی ) در اولویت وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نمی باشد.

ü        در سال جدید تحصیلی، امکان درخواست مرخصی حتی برای ( یک یا دو ترم ) وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.