کد خبر : 4484
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۵۷

برگزاری اولین استارت‌آپ ویکند حوزه گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری

برگزاری اولین استارت‌آپ ویکند حوزه گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری

اولین رویداد شتاب (استارت‌آپ‌ویکند) در حوزه گیاهان دارویی ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، اولین رویداد شتاب (استارت‌آپ‌ویکند) در حوزه گیاهان دارویی ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

در جلسه مشترک پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد؛ اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به توان علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در حوزه گیاهان دارویی و ظرفیت بومی استان با وجود بیش از ۱۳۰۰ گونه گیاهی مختلف و همچنین آب‌و‌هوای مساعد جهت کشت و فراوری گیاهان دارویی، اولین رویداد تخصصی شتاب با هدف شناسایی ایده‌های قابل تجاری‌سازی در حوزه گیاهان دارویی و حمایت از این ایده‌ها جهت تکمیل زنجیره علم تا ثروت توسط پارک علم و فناوری استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ بهمن از طریق آدرس www.bpjshk.ir در این رویداد ثبت نام کنند.

پیرعلی اعطای جوایز ارزنده و استقرار در پارک علم و فناوری و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد را از امتیاز های گروه‌های برگزیده این رویداد علمی عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.