کد خبر : 4332
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۹:۵۹

نخستین نمایشگاه گیاهان دارویی در قزوین برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه گیاهان دارویی در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برگزاری نخستین نمایشگاه گیاهان دارویی و چهارمین نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات گلخانه‌ای و باغبانی در قزوین خبر داد.

هادی نیک فطرت اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه صنایع دستی نیز همزمان با این دو نمایشگاه در ۲۵ مهرماه جاری به مدت ۶ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های مذکور در فضایی به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع با مشارکت بیش از ۱۰۰ فعال و تولیدکننده در حوزه گل و گیاه، گل‌های زینتی و آپارتمانی، گیاهان دارویی و صنایع دستی برپا می‌شود.

نیک‌فطرت گفت: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، زنجان، همدان، یزد، کرمان، خراسان رضوی و قزوین تولید و محصولات خود را به معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه‌ها را برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندی مشارکت کنندگان و فعالان در امر گل و گیاه و گیاهان دارویی، توانمندی استان‌های شرکت کننده در زمینه صنایع دستی و آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ آداب و سنن مناطق مختلف کشور و معرفی ظرفیت استان ها در این زمینه جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولیدکننده عنوان کرد.

وی عنوان کرد: چهارمین نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات گلخانه ای و باغبانی به همراه نخستین نمایشگاه گیاهان دارویی همزمان با هشتمین نمایشگاه صنایع دستی در قزوین برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه گیاهان دارویی به همراه چهارمین نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات گلخانه ای و باغبانی و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی قزوین از ۲۵ تا ۳۰ مهرماه جاری از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۱:۳۰در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین به روی علاقه مندان باز خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.